Autor textu: Archív
03.01.2013

Čínska nízkorozpočtová domáca komédia láme rekordy návštevnosti kín

Snímka prináša úsmevný príbeh dvoch obchodníkov, ktorí sa do Thajska vyberú pátrať po svojom stratenom šéfovi.

Peking 3. januára (TASR)

Nízkorozpočtová komédia čínskej výroby sa minulý mesiac neočakávane stala komerčne najúspešnejším filmom v histórii čínskej kinematografie.

Tlačová agentúra Sinchua dnes oznámila, že komediálny road movie s medzinárodným distribučným názvom Lost in Thailand (Stratený v Thajsku) zarobil od svojho uvedenia do kín, teda od 12. decembra 2012, už vyše miliardy jüanov (120 miliónov eur).

Film v návštevnosti prekonal v poslednom mesiaci roka i Titanic režiséra Jamesa Camerona v 3D verzii, ktorý bol v roku 2012 vôbec najúspešnejším filmom v kinách najľudnatejšej krajiny sveta.

Snímka režiséra Čeng Sü, odohrávajúca sa v Thajsku, prináša úsmevný príbeh dvoch obchodníkov, ktorí sa tam vyberú pátrať po svojom stratenom šéfovi, no napokon sa spriatelia s turistami a spoločne cestujú po krajine. Film je plný humoru a množstva akčných scén.

Doterajším komerčne najúspešnejším čínskym filmom v kinách bola akčná dráma s medzinárodným distribučným názvom Painted Skin 2, ktorá zarobila 726 miliónov jüanov, pripomína agentúra AP.

September 2019

Po
Ut
Str
Št
Pia
So
Ne
-
-
-
-
-
-
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
-
-
-
-
-
-

Prehľad udalostí:

· Začína sa akademický rok na Univerzite Komenského
· Medzinárodný deň posunkových jazykov (OSN)
Napíšte nám skolske@tasr.sk alebo volajte +421 / 2 / 59 210 131